محل لوگو

تکنیکهای آیلتس(speaking -listening)


تکنیکهای آیلتس(speaking -listening)

سلام خدمت همه ی زبان آموزان گرامی.بنده مهدی تاج بخش یگانه هستم مدرس دوره های تافل و آیلتس.

 

آیلتس (IELTS) آزمونی است برای سنجش میزان مهارت زبان انگلیسی افرادی که قصد ادامه تحصیل یا کار در یکی از کشور های انگلیسی زبان و یا محیط هایی که زبان انگلیسی بعنوان زبان رایج تکلم می شود را دارند. امتحان IELTS با همکاری مشترک دانشگاه کمبریج، کنسولگری انگلستان و سازمان IDP استرالیا برگزار می‌شود. این امتحان از بالاترین و معتبرترین استانداردهای بین‌المللی جهت سنجش سطح زبان انگلیسی داوطلبان استفاده می‌کند و چهار توانائی Writing ،Reading ،Listening و Speaking را مورد ارزیابی قرار می‌دهد. بسیاری از دانشگاهها در کشورهای مختلفی همچون کانادا، انگلستان، استرالیا، نیوزلند و آمریکا امتحان آیلتس را به رسمیت می‌شناسند. همچنین جهت مهاجرت به کشورهای کانادا، استرالیا و نیوزلند، داشتن مدرک IELTS الزامی است. آیلتس در بیش از ۲۷۰ مرکز امتحانی واقع در ۱۱۰ کشور مختلف دنیا برگزار می‌گردد.

 

توی این فایل صوتی ارزشمند اطلاعات زیر رو بدست میارید:

آیلتس چیست؟

 

انواع آزمون آیلتس و تفاوت آنها؟

بهترین منابع آزمون آیلتس کدام است؟

 

نحوه ی ثبت نام؟

 

و مهمتر از همه

بدون نیاز به کلاس رفتن و صرفا باخرید کتابهایی که توی فایل گفته میشه و گوش کردن به نکاتی که می شنوید نمره ی قابل قبولی در آزمون خواهید گرفت.

تفاوت این فایل با شرکت در کلاس:

به هیچ وجه وقت شما جهت کلاس رفتن-ثبت نام کردن و رفت و آمد تلف نمیشود.هر ساعتی در روز که آماده تر هستید شروع به آموزش دیدن می کنید.فایلها طوری ضبط شده اند که انگار معلم در حضور شماست.اگر در کلاسها شرکت کنید جدا از هزینه مظالب را فقط یکبار می شنوید اما با خرید این فایل هرچند بار که لازم است به فایل گوش می دهید تا به تسلط کامل برسید.در حین گوش کردن به فایلها قلم و کاغذ به همراه داشته باشید و نت برداری کنید .پس از خرید فایل و تهیه ی منابع،کتاب Thompson IELTS Essentials را بعنوان کتاب کلاسی انتخاب کنید و همزمان با گوش کردن فایل این کتاب را همراه  داشته باشید.عکس کتاب بعنوان تصویر محصول انتخاب شده و در تمامی کتابفروشی های زبان موجود است.

 

 

این فایل برای چه کسانی است؟

 

متقاضیان آزمون آیلتس که وقت کافی برای کلاس رفتن ندارند و نمیخواهد زمان ارزشمند خود را در ترافیک تلف کنند

 

کسانی که در بخش لسنینگ و اسپیکینگ آیلتس مشکل دارند

 

کسانی که جدا ازآزمون آیلتس دوست دارند مهارت گفتاری و شنیداری خود را افزایش دهند

 

بزودی فایل صوتی مربوط به مهارتهای reading writing نیز عرضه خواهد شد.

 

لطفا نظرات خود را درباره ی این محصول حتما برام بنویسید.باتشکر و احترام :مهدی تاج بخش یگانه

 


مبلغ قابل پرداخت 4,085,100 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۹ فروردین ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 286

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما